Zabrinut sam za ministra Marića

onako

 

Pripremam (još) jedan post o tragikomediji vlade.hr, vrtim pomalo brojke u excelu, računam prosječno porezno opterećenje dohotka od nesamostalnog trada, kada ono…

prosjecna-stopa-oporezivanja-dohotka-od-nesamostalnog-rada-upitnik

Ne znam jesam li ovdje lud ja ili Marić, ili je čovjek uložio jako mnogo formula u to da točno određene plaće budu oporezovane sa, ali ono baš 50%. Onako, lijepa okrugla brojka. Estetika. Mislim. Ne znam, možda sam stvarno lud.

 

No da. Ono važno:

prosjecna-stopa-oporezivanja-dohotka-od-nesamostalnog-rada-kruzic

 

Eto, to je valjda ono važno.

Minimalac je bio oporezovan s 32%, ostaje oporezovan s 32%.

Medijalna plaća je bila oporezovana s 34%, sada će to biti 32%.

Prosječna plaće je bila oporezovana s 35%, sada će to biti 33%.

Zanimljivo, tipičan državni službenik je negdje tu tom medijanu (5.000 kn) do prosjeku (6.000 kn).

 

Druga, neoznačena skupina, koja je profitirala poreznom reformom su oni s bruto I. plaćama iznad cca 23.000 kn. Zanimljivo, najveću olakšicu dobivate uz bruto I. od cca 30.000 kn – prosječna porezna stopa će vam po mojemu izračunu biti cca 3,9% manja. Što je istodobno i cca osnovica za obračun plaće saborskih zastupnika i ministara.

Ne kažem ništa, samo je zanimljivo.

Oglasi

2 misli o “Zabrinut sam za ministra Marića

    • Generalno da, ali ima ali (i to ne samo da ću ja nakon dovršenja porezne “reforme” plaćati više poreza). Moram dovršit taj post…

Komentiraj

