EU, najgore tek dolazi

 

Blog update: ažurirao sam nazive nekih kategorija za objave na blogu. Ono najvažnije, stara kategorija ideologije zla sada nosi naziv ljevičarski kult smrti. Osim što mi se sam izraz izrazito sviđa, smatram da i neporecivo točno opisuje cjelokupni spektar lijevih ideja, politika i sklonosti, od klasne borbe, preko globalnog zagrijavanja, multikulturalizma i feminizma pa sve do stretching-a i fat acceptance-a. Iskoristio bih priliku da zamolim čitatelje bloga da pomognu, populariziraju i prošire izraz, bilo u virtualnom ili stvarnom životu.

One thought on “EU, najgore tek dolazi

  1. Ja sam dok sam bio u srednjoj napravio referat PROTIV globalnog zaglupljenja…bolje bi prošao da sam nasred razreda zaklao bebu

Odgovori

