Ministarstvo financija spašava EPH

i to se može…

 

Prenosi poslovni.hr, piše politikaplus.com:

SEGREGACIJA TISKA: POMOĆ DOBIVAJU NAJJAČI

Prema riječima ministra financija Slavka Linića, zbog teške situacije u kojoj se nalaze hrvatske tiskovine, odlučeno je da se PDV za dnevni tisak snizi na pet posto, ali samo za opće informativni tisak koji u tjednom prosjeku dnevno sadrži najmanje 25 tisuća riječi autorskih novinarskih tekstova.

Za ostale dnevne novine stopa PDV-a bila bi deset posto, a takvu bi sniženu stopu imali i časopisi za kulturu i umjetnost. Dakle, tjednici, dvotjednici i mjesečnici neće osjetiti olakšice, iako su relevantni, analitični i prema svim kriterijima značajni na tržištu.

Ostat će zakinuti i neki dnevni listovi kao Sportske novosti i 24 sata, čija tiraža kotira visoko za hrvatske pojmove i na svom su polju relevantni. Ostat će zakinuti i dnevni listovi s poslovnom tematikom, kao i dnevni tisak iz lokalnih sredina, od kojih neki broje i više od deset tisuća prodanih primjeraka dnevno.

Pošto mi se neda u detalje, pošto mi se neda trošit riječi, a članak na politikaplus je stvarno dobar, unutra je sve rečeno i vrijedi ga pročitat…

Ovo je sumrak zdravoga razuma. Ili ministarstvo financija spašava Jutarnji list jer je Jutarnji list na političkoj liniji SDP-a, ili ministarstvo financija spašava Jutarnji list jer je ministar financija podivljali socijalist koji ne preza pred ničim samo da bi mogao napraviti još jednu intervenciju na tržištu i tamo promijeniti odnos snaga…

No što god je od toga…

7 thoughts on “Ministarstvo financija spašava EPH

  1. Točan odgovor je i jedno i drugo. Linić je podivljali socijalist koji iskorištava svoj položaj da bi protuustavno pomogao svojim istomišljenicima ili medijskim zaštitnicima na štetu konkurencije.
    I ovaj slučaj jasno pokazuje zašto pdv treba biti jednak za sve i puno manji od 25%.

    • toliko sam po…dio jučer kada sam ovo pročitao, da mi uopće nije palo na pamet da može biti oboje -.-
      no bit će da si u pravu, slavko linić je otkrio efikasnost

  2. Aaaa, ukrao si mi draft🙂 iz draftospremnika, naslovio sam ga “Riječi brojim, nad njima se znojim”. Toliko me nasmijala ova gluparija da sam se odlučio osvrnut. Nemam zapravo ništa pametno da dodat članku iz politikeplus. Drugovi nas smatraju budalama, to je to, onaj nadrealni osjećaj, kad te netko gleda u oči i besramno laže.

    • Pliz, ako imaš draft objavi ga…
      Imam desetak pretplaćenih rss-ova, i jedino mi je poslovni.hr izbacio ovu vijest (neda mi se sada opet provjeravat, vjerojatno je jedino poslovni.hr prenio), a i oni su prenijeli politiku+ jedino zato što oni ne ulaze u popust PDV-a
      Neka ljudi pročitaju…

    • ja sam jutros dok sam čitao tu vijest zapravo pomislio, ok, što sprečava tipa poslovni hr da na svojoj zadnjoj stranici koja je A3 veličine sitnim slovima otisne jedva čitljivih 10.000 riječi?
      to može biti esej o tome kako je ovaj zakon glup, može bit cijelo prošlo izdanje nagurano na tu jednu stranicu
      ne znam točnu formulaciju zakona, no ne sumnjam da ovi uopće nisu razmišljali o posljedicama i da može biti bilo što

      ako zbog ničega drugoga, onda bar zbog sprdnje s vladom koja bi onda što… slala u proceduru izmjene zakona kojima će propisati minimalnu veličinu fonta kojom novine nešto smiju tiskat?
      ovo je takva sprdačina i jedino treba malo volje zamjerit se vladi…

  3. Pingback: Grad Zagreb (pred bankrotom) subvencionira… |

Odgovori

